Technická podpora

Technická podpora je určena pro zákazníky společnosti Topinfo s uzavřenou smlouvou o provozování projektu. Smlouva předepisuje každému zákazníkovi podmínky, rozsah a účtování poskytované podpory.

Technická podpora slouží především k řešení požadavků na aktualizace obsahu a podporu redakčního systému Topinfo CMS.

Požadavky na úpravy a drobné aktualizace

Veškeré požadavky na aktualizace projektů prosíme zasílejte přednostně e-mailem na adresu .
Požadavek musí obsahovat název projektu a přesný popis požadované práce, nejlépe odkaz na stránku, které se požadavek konkrétně týká. Standardní lhůta pro započetí řešení požadavku je nejpozději následující pracovní den po dni přijetí.

Telefonická podpora

Je určena výhradně pro konzultace k obsluze a funkčnosti Vašeho projektu. V zájmu kvality řešení požadavků není možné telefonicky přijmout požadavek na aktualizace obsahu.

tel.: +420 233 081 101
v pracovní dny 8-16 hod.


Pro koho pracujeme

Topinfo
tradiční dodavatel výjimečných řešení

Navrhujeme, vytváříme a pomáháme provozovat internetové prezentace, intranety, extranety, portály, informační systémy a zakázkové aplikace na míru. Máme dobré nápady a pomůžeme Vám komplexně řešit otázky provázání internetu, reklamy a elektronické komerce. Zakládáme si na solidnosti, kvalitě a garanci vysokého standardu všech služeb. Jsme stabilní společnost se zázemím a tradicí v oboru, ale děláme věci jinak a máme stále nové nápady.

Kontakt

Křenova 438/3
162 00 Praha 6

tel: +420 233 081 141
e-mail: